dijous, 29 de novembre del 2012

DECK THE HALLS - 4T

Aquí us deixo la Nadala que fem a 4t de primària, farem la meitat en català i la meitat en anglès.
La versió que us he posat és una versió rockera del grup McFly, i sols està en angles. Ens anirà bé per anar familiaritza-nos amb la música, espero que us agradi!!!



Us deixo també la lletra per a què aneu practicant sobre la música, tant en català com en anglès. Si cliqueu damunt del nom us podreu descarregar la cançó en anglès.

Deck the halls - Feu guarnir totes les cases


Recordeu que per veure les nadales dels altres cursos ho podeu fer buscant el curs a les etiquetes corresponents o clicant a l'etiqueta de Nadales on us sortiran totes les nadales per ordre en el qual les he col.locat al blog.

2 comentaris:

  1. Moltes gràcies, fantàstic que ho hagis traduït!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res, però el mèrit no tot és meu. La vaig trobar i la vaig arreglar una miqueta. Gràcies per mirar la meva web, per qualsevol cosa aquí estic.

      Anna Is.

      Elimina

Vols fer algun comentari? T'ha agradat el que has vist? Potser no? Vols proporsar alguna música per veure o escoltar? Doncs ara ho pots fer ....
Endavant, escriu .....